יום ראשון, 13 בינואר 2013

מלון Holiday Inn Express Hotel and Suites Newport ניופורט, אורגון, ארצות הברית - המלצת הגולשים

ניופורט, אורגון, ארצות הברית, Holiday Inn Express Hotel and Suites Newport

Holiday Inn Express Hotel and Suites Newport

בHoliday Inn Express Hotel and Suites Newport תהנו ממיקום אידיאלי על חוף הים של ניופורט. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר ניופורט.

האורחים יכולים ליהנות מאימון יומי במרכז הכושר או לטבול בבריכת שחייה. בHoliday Inn Express Hotel and Suites Newport פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. שרותים נוספים כוללים גם מעלית, קונסיירז', חדר/י ישיבות , ועל מנת שתוכלו להישאר מעודכנים יש גם שרות של אינטרנט אל חוטי.

כל החדרים המודרנים של המלון ממוזגים ומכילים טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת ומטבחון. כל חדר מכיל גם מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , פינת קפה ותה וחדר אמבטיה פרטי. אם אתם מתכננים טיול משפחתי או עם קבוצה גדולה, תוכלו להזמין מראש חדרים עם דלת מקשרת.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. במלון צוות דובר מגוון שפות אשר יבטיח שחופשתכם תהיה נינוחה וללא דאגות.

כללי

שירות חדרים, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, חדרים צמודים, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חניה לנכים, גישה לכסא גלגלים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, מכונת קרח, אח, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, חוף פרטי, אמבט ספא / ג'קוזי, טיולים מודרכים, גינה, גישה ישירה לחוף, סמוך לחוף הים, הליכה, מתקני כושר, ג'קוזי, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, ציוד משרדי, שרותי פקס, לוח גיליונות להרצאות, לוח לבן, קומת מנהלים, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צ'ק-אאוט מאוחר (בכפוף לזמינות), כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 275 ביקורות אורחים
מתוך 87 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 80 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
31 אורחים כתבו ביקורת על הבריכה, 29 אמרו שהם נהנו להשתמש בה
מתוך 44 ביקורות על נוחות החדרים, 40 אמרו שהחדרים היו נוחים
מצאנו 57 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות
מתוך 87 ביקורות על הצוות, 86 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
77 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 67 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח

135 SE 32nd Street, ניופורט, אורגון ארצות הברית


 

hotels-seeker.com Holiday Inn Express Hotel and Suites Newport למציאת דילים מבין מאות אתרים בחיפוש אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בHoliday Inn Express Hotel and Suites Newport באתר hotels-seeker.com.

Holiday Inn Express Hotel and Suites Newport
ניופורט
אורגון, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה